Skip survey header
Persian

آیا برای ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی آماده هستید؟

آیا برای ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی آماده هستید؟

از ژوئیه 2023 می توانید ضایعات غذایی را در سطل باغی با در سبز بریزید تا به صورت هفتگی جمع آوری شود. ضایعات غذایی سپس به کمپوست تبدیل می شود.

این خدمات جدید ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی (Food Organics Garden Organics) نامیده می شود.

می خواهیم مطمئن شویم که همه افراد قبل از شروع برای برنامه ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی آماده هستند.

اگر در مانینگهام زندگی می کنید، مایل هستیم نظرات شما را بدانیم. به ما بگویید که چقدر در مورد ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی می دانید و می خواهید در مورد چه چیزی اطلاعات بیشتری کسب کنید.
 

 
1. در مورد ضایعات آلی غذایی و ضایعات آلی باغی چقدر می دانید؟ *This question is required.
2.  می خواهید در مورد چه چیزی بیشتر بدانید؟ (همه موارد مورد نظر را انتخاب کنید) *This question is required.
2. آیا چیزی وجود دارد که بخواهید در مورد آن بیشتر بدانید؟ (همه موارد مورد نظر را انتخاب کنید) *This question is required.
3. آیا تمایل دارید در یک قرعه کشی شرکت کنید که مزرعه کرم یا کیسه کمپوست برای استفاده در خانه جایزه می دهد؟ *This question is required.
4. آیا تمایل دارید در یک قرعه کشی شرکت کنید که مزرعه کرم یا کیسه کمپوست برای استفاده در خانه جایزه می دهد؟ *This question is required.
برای شرکت در قرعه کشی و برنده شدن گزینه مزرعه کرم خانگی یا کیسه کمپوست برای استفاده در باغچه خود، لطفاً اطلاعات تماس خود را ارائه دهید.

شرایط و ضوابط مربوط به قرعه کشی جایزه ما را ملاحظه نمایید.
 
برای شرکت در قرعه کشی و برنده شدن گزینه مزرعه کرم خانگی یا کیسه کمپوست برای استفاده در باغچه خود، لطفاً اطلاعات تماس خود را ارائه دهید.

شرایط و ضوابط مربوط به قرعه کشی جایزه ما را ملاحظه نمایید.
 
برای شرکت در قرعه کشی جایزه لطفاً آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید تا با شما تماس بگیریم.
5. آیا تمایل دارید به طور منظم به روزرسانی های خبری ایمیلی از طریق اخبار الکترونیکی مانینگهام دریافت کنید؟ *This question is required.
This question requires a valid email address.
شورای مانینگهام متعهد است  تحت قانون حفاظت از حریم خصوصی و اطلاعات 2014 به وظایف خود عمل کند.

ما اطلاعات شخصی شما را به منظور انجام قرعه کشی جایزه مطابق با شرایط و ضوابط خود جمع آوری می کنیم. اگر یک آدرس ایمیل ارائه کرده اید و قصد دریافت به روزرسانی های خبری ما را دارید، به روزرسانی ها و اطلاعات شورا و جامعه از طریق اخبار (eNews) الکترونیکی ما ارائه خواهد شد.

ما اطلاعات شخصی شما را بدون رضایت شما در اختیار هیچ شخص ثالث خارجی دیگری قرار نخواهیم داد، مگر اینکه طبق قانون الزامی یا مجاز باشد.

شما می توانید در هر زمان برای دسترسی به اطلاعاتی که به شورا ارائه کرده اید، درخواست دهید و در صورتی که تصور می کنید این اطلاعات نادرست است، برای اصلاح درخواست کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به
سیاست حفظ حریم خصوصی ما دسترسی داشته باشید.