Skip survey header

כתב התחייבות לקבלת קוד גישה (חברות)

כתב התחייבות לקבלת קוד גישה (חברות)
 
  1. אני יודע/ת שתיל היא בעלת מלוא הזכויות הקנייניות, לרבות זכויות היוצרים בתוכנת ITEM להלן: "התוכנה".
  2. אני יודע/ת כי תיל מעניקה לי שם משתמש וסיסמאות לצורך עריכת מבדקים עבור קבלה למוסד לימודי/לעבודה, באמצעות התוכנה ואני מתחייב/ת שלא להשתמש בתוכנה לכל מטרה אחרת, אלא בכפוף להסכמה מפורשת, מראש ובכתב של תיל.
  3. אני מתחייב/ת בזאת שלא למסור את שם המשתמש והסיסמאות להפעלת התוכנה לצדדים שלישיים, וכן מתחייב/ת לשמור אותם בסודיות גמורה כדי למנוע שימוש לרעה בהם.
  4. אני מתחייב/ת שלא לעשות כל שימוש במידע סודי של תיל שהגיע אלי תוך כדי השימוש בתוכנה ובקשר עם התוכנה, שלא לחשוף ולא לאפשר לאחרים לחשוף את התוכנה או חלק ממנה, לרבות ממשקי המשתמש, המבחנים הכלולים בה, הדוחות המופקים ממנה ודרכי השימוש בה לצד שלישי, אשר אינו חתום על כתב התחייבות מול תיל.
  5. אני מתחייב/ת לא להעביר, להפיץ, לשכפל, לתרגם או להעתיק את התוכנה או חלק ממנה בכל אמצעי, שפה ודרך כלשהם, בין בעצמי ובין באמצעות אחרים, מתחייב/ת להימנע מכל מעשה או מחדל העלול לפגוע בזכויותיה הקנייניות של תיל בתוכנה וכן מתחייב לנקוט בכל האמצעים הסבירים על מנת שלא יתאפשר לאחרים לעשות כן.
  6. אני מתחייב שלא להוסיף לתוכנה או לגרוע ממנה, בין בעצמי ובין באמצעות אחרים, בין במישרין ובין בעקיפין, בכולה או בחלק ממנה, ולא אערוך בה כל שינוי שהוא.
This question requires a valid date format of DD/MM/YYYY.
calendar
This question requires a valid email address.
7. קראתי ואני מסכים לתנאי כתב ההתחייבות *This question is required.
נקה
חתימה של